lundi 4 mars 2013

Départ dans 2 semaines...

Bonjour!

Me revoilà avec un nouveau blog! Et oui, encore un!! Mais il a une date de péremption, hein? Il ne durera que le temps d'un voyage :) J'avais trouvé tellement cool d'en faire un lorsqu'on est allés au Canada et à New York que je n'ai pas pu m'empêcher de répéter l'expérience :) Puis la vérité c'est que ça a aussi un côté pratique: ça permet de classer les photos au fur et à mesure (et vu le nombre qu'on en prend, ce n'est pas négligeable comme aide... :p)

Dans 2 semaines on part en Martinique chercher le soleil (on a assez donné en grisaille parisienne...). A nous les vacances qui font du bien :D



J'ai envie de dire que tout est prêt (sauf les valises) mais Rémi n'est pas du même avis que moi... On a les billets d'avion et le logement, et on a loué la voiture; il ne nous reste qu'à prévoir les visites, les promenades etc. 

Bref, je ne vous embête plus :) Si vous avez envie de suivre nos aventures (et mésaventures, car il y en aura, c'est sur :p) vous n'avez qu'à vous abonner à ce blog, ou le mettre dans vos flux RSS ou tout simplement penser à le visiter!

A dans deux semaines!

Gros bisous!!

----------

Hola!

Ja torno a estar aquí amb un altre blog! Sí, sí, un altre! Però no tingueu por, que té data de caducitat, eh? Durarà el temps d'un viatge :) Em va agradar tant fer-ne un quan vam anar al Canadà i a Nova York que no m'he pogut deixar estar de repetir l'experiència :) A més, la veritat és que això d'escriure un blog té un costat pràctic: permet de classificar les fotos a mida que les anem fent (i vist la quantitat que en fem normalment, és una bona ajuda... :p)

D'aquí dues setmanes ens en anem a la Martinica, a veure si trobem una mica de sol (que de grisalla parisenca ja n'hem tingut prou...). No us podeu pas imaginar com ens en aniran, de bé, aquestes vacances :D

Jo us diria que ja ho tenim tot a punt (menys les maletes), però el Rémi no pensa pas igual... Tenim els bitllets d'avió i l'allotjament, i ja hem llogat el cotxe... L'únic que ens queda per fer és preparar les visites, les excursions, etc.

Bé, no us molesto més (que ja sé que m'enrotllo com una persiana... :p) Si us ve de gust seguir les nostres aventures (i desventures, que també n'hi haurà...) subscriviu-vos al blog, afegiu-lo als vostres feeds o, simplement, penseu a visitar-lo de tant en tant!

Ens veiem d'aquí dues setmanes!

Petons!!!

1 commentaire:

  1. Je vais suivre ça ... faites moi bien voyager avec vos belles photos !
    Céline

    RépondreSupprimer